понеделник, 9 юли 2012 г.

Мисля, че забравих нещо

Мисля, че забравих най-важното... Искам да ви благодаря за това, че гледахте клиповете ми. Надявам се да съм ви накарал да се усмихнете докато гледате клиповете ми. До сега не съм бил сериозен, защото идеята на клиповете и цялата тази работа около клиповете не беше сериозна а беше с цел да ви забавлявам... Отново искам да ви благодаря от все сърце.. Вие бяхте страхотна публика. До сега не съм отделял време да го казвам/пиша. Дано да сте ме запомнили с добро. Оставам великия занаят на вас. Gameplay-а в България се нуждае от вас. Ще се гордея ако някой мой фен успее да ме замени.
С уважение, Venom_961 a.k.a Bussy-E

6 коментара:

  1. Venom не спирай да качваш клипове моля ти се! Поне качвай в Youtube, започна една хубава поредица и сега какво спираш да качваш Bussy НЕ СПИРАЙ !

    ОтговорИзтриване
  2. да на истина не спирай имаш качваш клипове много хора те следяха
    моля те не спирай

    ОтговорИзтриване
  3. Venom качвай клипове в YouTube , без теб е скучно и не е забавно да се гледат клипове ас ще направя специален клип за те за да обясня какво се е случило ако си съгласен ми пиши това е Skype rosen.vr

    ОтговорИзтриване
  4. U Mad Venom ? Не се отказвай за някви простоти ...
    Толкова хора те гледат и ти са 1 вид ще ги предадеш като се откажеш заради тоя bullshit . НЕ се излагай ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Батенце не си заслужава да спираш с клиповете, само защото някви уж фенове те копират като ненормални! Няма как иначе, като си известен ставаш идол! Ти беше и ОЩЕ СИ най-готиния потребител в Vbox7 ;) Моля те, премисли спирането на всички поредици! Vbox може да не знае какво губи, обаче феновете са друго! Поздрави и браво за това, че през тези години нямаше един лош или безмислен клип, както си казвал, всяка твоя дума има смисъл ако се замислиш (достатъчно ;d)! Айде със здраве!

    ОтговорИзтриване
  6. Не се отказвай Venom,без теб не е забавно...Толкова много хора те гледат,нима искаш да ги предадеш???

    ОтговорИзтриване