понеделник, 9 юли 2012 г.

Защо ме баннаха?

Много хора се питат защо са ме баннали.. ето защо:
Някои хора от Vbox с продължение на месеци правят клипове против мен, правят fake профили и спамят по коментарите от тях... Какво реших днес? Днес аз и още няколко човека (Няма да ги споменавам, че ще вземат и тях да баннат) си говорехме по скайп.. И един от тях реши да ни "сподели" един от новите клипове на Знака... Хронология:

[14:48:08] ****** hate ;d
[14:48:09]  ****** : http://www.vbox7.com/play:m41c5a864f
[14:51:07]  ****** : http://www.youtube.com/watch?v=3XLexXbelww&feature=player_embedded#!
[14:51:09]  ****** : hate tuka
[14:51:09]  ****** :  ;d

Е какво да правя аз... Реших да му цъкна минусчето... Един от другите хора от разговора каза, че има 5-6 регистрации и ще нацъка от всичките... Какво да се прави дойде ми и на мен глупавата идея да влезна от регистрациите на няколко приятеля (включително и глупавата идея да влезна от профила на BGC)... Направих каквото направих и това беше... Потребителите които правеха клипове против мен, спамеха ми по коментарите и ме псуваха на лично, скайп, youtube и тн. се разминаха без нищо и аз отнесох бана... Така стана. Сега ми е гадно, че профилите на няколко добри приятеля са баннати и се надявам поне на тях да им махнат бана. Знам, че тези от вас които ми слядяха клиповете се чустват точно както и аз (гадно!?) но просто така се случи... Не искам да спамите на модератори и подобни, че да ме ънбанват... Щом са преценили, че съм опасен за сайта и вреда, хубаво...  Не ме търсете никъде, моля... Ако имам да правя нещо, ще го направя и ще го публикувам или тук или във страницата ми във Facebook!
Айде...Със здраве и не поемайте моят път. ^^

9 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Мамати им мрасна ве секи божи ден те следях и се радвах на клиповете мамаим мрасна долнопробен vbox venom ше продалжиш ли да правиш клипве??

    ОтговорИзтриване
  3. Момчета разбирам ви, че сте му фенове, но защо ще правите същата грешка като веном? Защо искате и вас да ви изритат от сайта и после да си патите? Прочетете внимателно какво Bussy- E казва и тогава говорете. Цитирам: Айде... Със здраве и НЕ поемайте моят път.

    ОтговорИзтриване
  4. Еми venom_961 a.k.a bussy_e ти от колко време говориш глупости по клиповете си.. епизод 2 на gta каза: надървих си патката.. още колко глупости си говорил.. така че като те бан-наха аз нито се ще се кефя - нищо ще плача за теб.. аре ако имаш бан по IP изчакай да ти го свалят прави си нова регистрация и почвай наново.. аре със здраве както каза :)

    ОтговорИзтриване
  5. Хубаво защо Vbox що не банне всички геймъри и гейминг групи дето не им лижат гъза. Дай всички да спамиме на модераторите че някой ни е хейтнал в клип. Ако се продължава така кои геймъри ще останат Znaka(tabelkata) и onebulgarianlaino. Нещастници! Сигурен съм, че поте 25% следят теб а още 25% Sparco! Дано има начин да се върнеш защото липсваш на около 1000 души! Бях ти много голям фен и винаги ме развеселяваше сигурен съм че и останалите 1000 души също ще им липсваш! Нямам думи за тия лайнари (горе споменатите ;)) Дано се върнеш някак. Успех брато!

    ОтговорИзтриване
  6. Пичове приемете го VBOX7 е най-РЕТАРДНАТИЯ сайт... Влизах само за да следя Веном

    ОтговорИзтриване
  7. Брато 1000 човека в момента ти гледат профила не се отказвай от геймплейа продължавай да качваш клипове в тубата или някъде другаде , но не спирай

    ОтговорИзтриване
  8. Ем, да.. То като шибаните модератори не разбират, че той им прави сайта и си го банват щото е псувал няколко пъти в клиповете си. Като е псувал какво, другите да не би да не са псували. Баси тъпите, само ми развалиха деня с тази новина..

    ОтговорИзтриване